Małe minima logistyczne

Większość naszej oferty jest dostępna już od kilku sztuk.

Specjalna oferta B2B

Sprzedajesz słodkości? Napisz do nas i odbierz login i hasło do strefy B2B. sprawdź szczegóły...

Wysyłka w ten sam dzień

W dni robocze wysyłamy w ten sam dzień zamówienia złożone do godz. 12:00. Kurier InPost i Paczkomaty.

Jak kupować?

1. Przeglądanie produktów

  • Wszystkie produkty wyświetlisz klikając w link „sklep”, który zaprowadzi Ciebie pod adres https://www.opakowaniacukiernicze.pl/sklep/
  • Możesz przeglądać produkty według kategorii, klikając w przycisk „start” na górnym pasku głównym.
  • Na stronie sklepu masz możliwość filtrowania produktów wg kategorii, kolorów i rozmiaru. Robi się to przy pomocy prawego paska nawigacyjnego.

2. Strona produktu

2.1. Opis i zdjęcia
  • Na stronie produktu znajdziesz jego opis oraz szczegółowe zdjęcia. Zdjęcia wybiera się klikając w miniatury zdjęć pod dużym zdjęciem, duże zdjęcie można powiększyć lupą poprzez najechanie na nie kursorem myszy.
2.2. Cena i informacja o dostępności
  • Pod opisem produktu znajdziesz jego dokładną cenę brutto i netto. Zieloną czcionką uzyskasz informacje o dostępności produktu i dokładnym stanie magazynowym.

2.3. Brak produktu na stanie
  • Wprowadziliśmy innowacyjny system automatycznych powiadomień o dostępności produktu w sklepie. Klikając w przycisk „Powiadom Mnie O Dostępności” otrzymasz powiadomienie na adres e-mail w chwili pojawienia się produktu na stanie magazynowym. Wyślesz też tym samym powiadomienie do sprzedawcy o chęci zakupu tego towaru.
2.4. Propozycje produktów
  • Pod każdym produktem wyświetlają się propozycje innych produktów powiązanych bezpośrednio z aktualnie przeglądanym. W propozycjach wyświetlają się produkty o tym samym rozmiarze ale z innych serii oraz produkty różnych rozmiarów z tej samej serii.
2.5. Dodawanie produktu do koszyka
  • Aby dodać produkt do koszyka należy wybrać ilość w polu po lewej stronie od przycisku „Dodaj Do Koszyka”. Można to zrobić za pomocą klawiatury lub przyciskami „+” i „-„. Po kliknięciu w przycisk „Dodaj Do Koszyka” nastąpi przeniesienie do koszyka z możliwością kontynuowania zakupów lub finalizacji zamówienia.

3. Strona koszyka

3.1. Spis produktów, ilości i cena
  • Na stronie koszyka znajdziesz w tabelce spis wybranych przez Ciebie produktów, cenę jednostkową brutto, zdeklarowaną ilość oraz cenę brutto za wybraną ilość.
3.2. Usuwanie i zmiana ilości produktów
  • W tabeli z produktami masz możliwość zmiany ilości danej pozycji, wystarczy zmienić zdeklarowaną ilość i kliknąć w przycisk „Zaktualizuj Ilości”.
3.3. Waga przesyłki i koszt wysyłki
  • Koszt wysyłki w naszym sklepie jest uzależniony od wagi zamówienia. Na stronie koszyka możesz śledzić aktualną wagę Twojej wysyłki, aby zmieścić się w pożądanym koszcie wysyłki. Dla ułatwienia cennik wysyłki znajduje się pod informację o wadze przesyłki.
3.4. Podsumowanie koszyka
  • W tabeli podsumowania koszyka znajdziesz wartość brutto zamówionych produktów, koszt brutto wysyłki oraz sumę brutto za całe zamówienie.
3.5. Finalizacja zamówienia
  • Jeżeli wszystkie pozycje w koszyku się zgadzają i chcesz sfinalizować swoje zamówienie, kliknij w przycisk „Przejdź Do Kasy →”.

4. Kasa sklepu

4.1. Pola formularza
  • Imię i nazwisko lub nazwa firmy: Jeżeli zamawiasz jako firma, podaj pełną nazwę firmy, jeżeli jako osoba prywatna, podaj swoje imię i nazwisko.
  • Ulica / Numer domu: Należy wpisać dokładny adres.
  • Kod pocztowy i miasto.
  • Adres e-mail: Na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienie oraz informacje o wysyłce.
  • Telefon: Numer telefonu zostanie przekazany kurierowi UPS w celu ustalenia czasu dostawy.
  • Informacja dla kuriera UPS: Tym wyborem powiadomisz kuriera UPS o rodzaju adresu dostarczenia. Przesyłki na adres firmowy są dostarczane do godz. 16:00. Przesyłki pod adres domowy są dostarczane nawet po godzinie 16:00.
4.2. Logowanie i rejestracja
  • Na stronie zamówienia, każdy ma możliwość zalogowania się lub stworzenia nowego konta. Logowanie i rejestracja nie są wymagane, aby złożyć zamówienie, ale znacznie ułatwiają jego proces. Jeżeli masz zamiar często wracać do sklepu zalecamy stworzenie konta, pola formularza będą wypełniały się automatycznie, otrzymasz też dostęp do historii zamówień i faktur w formacie PDF.
4.3. Wysyłka pod adres alternatywny
  • Masz możliwość wysłania przesyłki pod inny adres niż widniejący na fakturze. Aby tego dokonać kliknij w pole ” ← Kliknij tutaj, aby wysłać zamówienie pod inny adres.”. Pojawi się dodatkowy formularz w który należy wpisać adres dostawy.
4.4. Uwagi do zamówienia
  • W specjalnym polu tekstowy „Uwagi do zamówienia”, masz możliwość przesłania dodatkowych uwag do sprzedawcy, np. o sposobie dostawy.
4.5. Wybór płatności
  • Na dole strony zamówienia, zaraz nad przyciskiem „Złóż Zamówienie” możesz wybrać dogodny dla Ciebie sposób płatności. Dodatkowe informacje o wybranym sposobie płatności wyświetlą się po kliknięciu w dany sposób płatności.
4.6. Złożenie zamówienia
  •  Aby złożyć zamówienie należy po sprawdzeniu dokładności danych kliknąć w przycisk „Złóż Zamówienie”. Nastąpi przekierowanie na stronę z podziękowaniami.

5. Strona z podziękowaniami

5.1. Numer zamówienia i szczegółowe informacje o zamówieniu
  • Na stronie z podziękowaniami zostanie nadany numer zamówienia i wyświetlą się szczegółowe informacje na temat Twojego zamówienia.
5.2. Podziękowanie za transakcję na adres e-mail
  • Podobne podsumowanie wraz z podziękowaniami za zakupy otrzymasz na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
  • W następnych e-mailach otrzymasz potwierdzenie przygotowania do wysyłki oraz potwierdzenie nadania od kuriera UPS / InPost wraz z numerem listu przewozowego i linkiem do śledzenia przesyłki.

 

Twój koszyk jest pusty

X